.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آینده سیاسی شیخ نور از نگاه سیاسیون ؛
ناطق نوری نه در انتخابات حضور پیدا می‌کند نه از کسی حمایت می‌کند
شمال نیوز : وی با بیان اینکه ناطق در انتخابات مجلس نه از اصولگرایان و نه از اعتدالیون و نه از شخص خاصی به صورت مستقیم حمایت نمی‌کند، گفت: اقای ناطق نوری سخنانش را صریح می زند و قطعا در آینده نزدیک همه مسائل روشن می‌شود.....

شمال نیوز : حجت الاسلام قدرت الله علیخانی مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد امکان ورود ناطق نوری به عرصه انتخابات مجلس دهم گفت: تا آن اندازه‌ای که من از آقای ناطق نوری شناخت دارم باید بگویم وی در انتخابات حضور پیدا نمی‌کند و از فرد و یا جریان خاصی هم حمایت نمی کند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ناطق نوری شخصیت ملی خود را حفظ می کند و خارج از حزب و جناح‌ها سعی می‌کند یک موضع مستقل داشته باشد، تصریح کرد: وی به عنوان یک سیاستمدار کهنه کار در فضای سیاسی کشور محسوب می‌شود اما با توجه به شرایط و با حفظ وجه روحانی و علمی‌اش تلاش می‌کند که بی طرفی‌اش را حفظ کند.

علیخانی بیان کرد: ناطق حتی در سخرانی که اخیرا داشت تاکید که عضو هیچ حزبی نبوده‌ام و نمی‌شوم ولی در کنار این موضع صریح، از تشکیل احزب حمایت کرده است و رویه حمایتی از احزاب دارد، زیرا ایشان دوست دارد کشور حزبی اداراه شود.

وی با بیان اینکه ناطق در انتخابات مجلس نه از اصولگرایان و نه از اعتدالیون و نه از شخص خاصی  به صورت مستقیم حمایت نمی‌کند، گفت: اقای ناطق نوری سخنانش را صریح می زند و قطعا در آینده نزدیک همه مسائل روشن می‌شود.

به گزارش نامه نیوز، مدتهاست گمانه زنی‌هایی در مورد حضور علی اکبر ناطق نوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی در رسانه‌ها منتشر شده است، اما ایشان هربار اعلام کرده‌اند که قصدی برای شرکت در انتخابات ندارند. پیش از این و در مورد انتخابات ریاست جمهوری نیز چنین گمانه زنی‌هایی صورت گرفته بود که البته رنگ واقعیت به خود ندید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 خرداد 1394
آقا شیخ چند سال وزیر کشور بود و چندسال رییس مجلس چیکار برای مازندران کرد که هر شهرش برابر با استانهای مرکزی کشور بیکار تحصیلکرده دارد.
پاسخ ها به این نظر
فرشاد 30 خرداد 1394
سلام.به خاطر این رفتارش همه ازشون ایراد میگیرن اگه حمایت میکرد میگفتن فلانی هوای همشهریاشو داره.واسه همین میگم مرده به این دلیل که به همه جا یکسان نگاه کرده.این یعنی عدالت و ملی گرایی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.373 seconds.